(63) 275 69 32, 534 900 504(63) 275 69 32, 534 900 504 sklep@zielonydom24.pl
zielonydom24.pl
menu login szukaj koszyk
Kategorie
zielonydom24.pl
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
> Najczęściej zadawane pytania
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy możliwe są rabaty, negocjacje cen?
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Ewentualne rabatowanie jest rozpatrywane indywidualnie przy zamówieniach przekraczających kwotę 10 000 zł. Oferujemy także możliwość zakupów hurtowych i inwestycyjnych. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: b2b@zielonydom24.pl. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklepu Zielonydom24.pl określone są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Dlaczego cena produktu zmieniła się w ciągu dnia?
Ponieważ oferta naszego sklepu zależy od oferty dostawców może się zdarzyć, że cena wybranych produktów może się zmienić w dnia na dzień lub nawet w ciągu dnia. Sytuacje takie są jednak rzadkością.

Skąd mam wiedzieć, że towar wyszedł z magazynu?
W momencie wyjścia towaru z naszego magazynu informujemy o tym mailowo lub telefonicznie. Cały czas można także monitorować status zamówienia, logując się do Konta Klienta.

Jakie są koszty wysyłki wybranego przeze mnie produktu?
Zapraszamy do sekcji: Czas i koszty dostawy

Realizacja zamówienia trwa dłużej, niż się spodziewałem. Co mam zrobić?
Przy każdym oferowanym towarze podana jest dostępność produktu. Produkty, które mamy w magazynie są wysyłane zazwyczaj następnego dnia roboczego. Jeśli natomiast produkt znajduje się w magazynie dostawcy, termin ten może się wydłużyć. Jeżeli czas realizacji zamówienia może się okazać dłuższy (np. z powodu problemów u dostawcy), pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić wolę realizacji zamówienia. Można także samodzielnie skontaktować się z naszym działem BOK pod numerem telefonu 63 275 69 32 lub 534 900 504.

Ile mam czasu na odebranie produktu z punktu odbioru osobistego?
Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Regulaminem zakupów przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę na podany przez Klienta numer konta bankowego.

Jak złożyć reklamację?
Zapraszamy do sekcji: Reklamacje

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Zapraszamy do sekcji: Zwroty

Czy otrzymam fakturę VAT?
Do każdego zamówienia zrealizowanego w sklepie Zielonydom24.pl wystawiana jest faktura VAT. Jest ona przesyłana do Klienta razem z przesyłką
(w przypadku braku dokumentu faktury prosimy o kontakt z Konsultantem – faktura zostanie wysłana pocztą).

Dokonałem zakupu i wybrałem formę płatności ,,przelew na konto". Jakie są dane firmy do przelewu?
Dane do przelewu wysyłane są do Państwa w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub dostępne są również tutaj: Formy płatności

Jakie dane powinny znaleźć się na przelewie?
W tytule przelewu koniecznie prosimy podać: numer zamówienia. Jeśli informacja te nie będzie podana, może to znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia lub je całkowicie uniemożliwić.

Formularz kontaktowy

DOSTAWA

Towar wysyłamy firmą

DHL
paczkomaty
transport ZielonyDom24

Więcej kupujesz, mniej płacisz!
Sprawdź szczegóły oferty hurtowej.

PAYU
PAYPAL
Ceneo
Allegro
Zaufane Opinie
Gazele Biznesu
© Wszelkie Prawa Zastrzeżone. ARMA-SAN
Projekt i wykonanie: GTECH.pl
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®